تبلیغات اینفلوئنسری در اینستاگرام

 یکی از اصلی ترین مواردی که وبلاگ نویس اینستاگرام را از صفحات معمولی اینستاگرام و کاربران متمایز می کند، سبک تبلیغاتی آنهاست. از گذشته تا به امروز شرکت ها در دنیای واقعی سعی کرده اند با اجرای روش سنتی تبلیغات فروش خود را افزایش دهند.


اینستاگرام کم کم توانست آنقدر پیشرفت کند که کاربران زیادی توانستند استعدادهای خود را در این شبکه اجتماعی پیاده کنند. به همین دلیل است که وبلاگ نویسان در اینستاگرام حضور پیدا کردند. وبلاگ نویسان می توانند درآمد زیادی در اینستاگرام داشته باشند. اما دستیابی به موفقیت یک شرط اساسی برای وبلاگ نویس است. این تبلیغات در اینستاگرام است.

این روش تبلیغات و بازاریابی برای برندهای بزرگی که به دنبال افزایش آگاهی مصرف کننده (Awareness) و ایجاد اعتماد در برند خود هستند مناسب است. اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی مخاطبان چنین برندهایی داشته باشد، بنابراین اگر شما هم یکی از آنها هستید، استفاده از این روش را به شدت توصیه می کنیم.


طبق تحقیقات، کاربران شبکه های اجتماعی در صورت یافتن محتوای تبلیغاتی موثر، پنج برابر بیشتر احتمال دارد که یک محصول یا خدمات تبلیغ شده را خریداری کنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ یک روش تبلیغاتی پیچیده است که برای موفقیت، علاوه بر تجربه کافی، به تجربه بالایی در اجرای کمپین های اینفلوئنسر نیز نیاز دارد.

پلتفرم استریم که زیرمجموعه یکتانت است، پیوندی است که به مشاغل کمک می کند تبلیغات خود را در اینستاگرام منتشر کنند. این سرویس به شما این امکان را می دهد که انواع تبلیغات از جمله تبلیغات بازدید، نرخ گذاری و اینفلوئنسرها را در اینستاگرام ایجاد کنید.


برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تبلیغات اینفلوئنسری در اینستاگرام به وب سایت آکادمی فرصت مراجعه کنید.

Comments

Popular posts from this blog

آموزش دی اکتیو اینستاگرام

دوره آموزش تحقیقات بازار

تبدیل اکانت بیزینسی به شخصی اینستاگرام